Dienst

Sales Outsourcing

Flexibel & Schaalbaar

Sales Outsourcing

U heeft behoefte aan flexibel schaalbare sales capaciteit. Misschien omdat u start in een nieuwe markt of omdat u een nieuw product lanceert.

Er zijn veel goede redenen om uw sales geheel of gedeeltelijk uit te besteden. Bijvoorbeeld de snelle time to market, de lagere investeringen, minder financieel risico, meer focus, enzovoorts.

Start klein en begin te groeien

Voordelen van Sales Outsourcing

Sales Outsourcing: Snel, flexibel en laag risico

Snel, flexibel en laag risico

Time to Market is alles. Als u de concurrentie wilt verslaan, moet u snel beschikken over capabele, schaalbare verkoopcapaciteit die in staat is om uw (nieuwe) diensten of of producten te introduceren en te verkopen.

Met Sales Outsourcing kan uw bedrijf met een lage investering de markt betreden.

U kiest: Wilt u investeren in werving, infrastructuur, ICT of wilt u dat wij uw Sales als een dienst uitvoeren?

Uw bestaande sales- en marketingpersoneel wordt aangevuld met een sterk netwerk (NextSales Ambassador Network) met de nodige kennis en ervaring in hun vakgebied.

Sales Outsourcing geeft u de tijd om gefocust te blijven op bestaande klanten en omzet.

Sales Outsourcing biedt u continuïteit. U hoeft zich geen zorgen te maken over personeelsverloop.

U kunt zich richten op onderzoek, ontwikkeling en productie.

Sales & Marketing worden Agile. We sluiten u niet op in langlopende contracten.

Onze aanpak

Begin klein en groei

De kern van onze aanpak is het leren kennen van uw product of dienst en die te projecteren op de behoefte van uw doelgroep.

Wij zijn van mening dat er geen “one size fits all” aanpak bestaat. Een bestaand product in een nieuwe markt kan een andere aanpak nodig hebben. Net zoals een nieuw product in uw huidige markt om een andere strategie kan vragen.

Binnen een Sales Outsourcing doet NextSales alle gewenste sales activiteiten. Van strategie op basis van een Markt Scan en het genereren van leads tot en met contractbesprekingen en after-sales.

We zoeken indien gewenst naar partners en managen u lokale operatie.

Een Sales Outsourcing kan onder andere de volgende zaken omvatten:

  • Sales en Marketing Strategie
  • Ondersteuning bij de definitie en ontwikkeling van de product portfolio 
  • Genereren van nieuwe businessmodellen
  • Marketingplan
  • Sales and Marketing Executie* 
    • Sales, marketing- en human resource management 
    • Genereren van nieuwe leads 
    • Accountmanagement
    • Kwalificatie van leads 
    • Lead opvolging 
    • Contractonderhandeling
  • Informatie Technologie
    • Opzetten van een klanteninformatiesysteem (CRM)
    • Opzetten en onderhouden van een website
    • Opzetten en onderhouden van social media-kanalen
  • Beschikbaar stellen van kantoor, vergaderruimte etc.
  • Registreren van uw handelsnaam
  • Opzetten van een juridische entiteit
  • Mee-investeren (biedt u de mogelijkheid om onze aandelen te kopen op een later tijdstip), is ook een optie


* Wij opereren hierbij onder uw naam

Wij werken voor verschillende branches

Een aantal klant voorbeelden

Corporate, MKB of Start-up? Wij ondersteunen uw groei!

Meer informatie