Focus op de Klantreis

Marketing

Over de

Klantreis

De klantreis is de laatste jaren sterk verandert. Steeds meer potentiële klanten oriënteren zich uitgebreid op het internet voordat ze tot de aankoop overgaan.

In de business to consumer (b2c) markt verloopt vaak het hele aankoopproces over het internet.

In de Business to Business (b2b) markt, wordt de leverancier pas nadat de voorselectie heeft plaatsgevonden benaderd.

Het gaat om de eerste indruk

Die maak je maar 1 keer

Marketing, Klantreis

Start op het web - Sales sluit de deal

Alle stappen in de klantreis zijn even belangrijk.

Zorg ervoor dat zowel het eerste (digitale) deel van de klantreis als het laatste deel (samen met de Sales- of Account Manager) naadloos op elkaar aansluiten.

De eerste indruk blijft hangen

Op het moment dat uw verkopers met uw potentiële klant in contact komen heeft die klant zich al een mening gevormd over uw bedrijf en propositie. Eenmaal gevormd is die mening niet zo gemakkelijk te veranderen.

NextSales’ Marketing diensten zorgen voor de juiste klantreis ervaring. Of het nu gaat om:

  • Het in kaart brengen van uw doelgroep (Markt Scan)
  • Het bouwen en optimaliseren van uw  (lokale) website
  • Het opzetten van uw Social Media kanalen
  • De keuze voor en het opzetten van uw Inbound Marketing of Sales Automation Systeem!
Je krijgt maar om een eerste indruk te maken!

Meer informatie