b2b Event - Uitdagingen voor Service-Desks en Contact Centers nu en in de toekomst!
De technologie voor ondersteuning van klant-contacten verbetert in een hoog tempo. De verwachtingen rondom kunstmatige intelligentie (AI), Omni-Channel (Social Media kanalen), Big Data, etcetera, zijn hoog gespannen, maar….
- Hoe snel zijn deze technologieën inzetbaar in een meertalige omgeving?
- Past de technologie in omgevingen waarbij kwaliteit boven prijs prevaleert?
- Via welk migratie pad implementeer ik deze technologie in mijn processen?
Dit zijn slechts een paar vragen die aan de orde komen tijdens het b2b event met Innovaway op de Italiaanse Ambassade in Den Haag.
Op 21 mei 2019 organiseert Innovaway een tweetal b2b events met als thema “Uitdagingen voor Service-Desks en Contact Centers nu en in de toekomst!” Innovaway is een Italiaanse IT-Service Provider die zich onderscheidt door de beschikbaarheid van 27 (moeder-)talen bij de uitvoering van haar klant-contracten.
Die contracten betreffen zowel Service-Desk- als Contact Center overeenkomsten waarbij kwaliteit en flexibiliteit voorop staan. Veel bedrijven zullen beamen dat zij daar net zo over denken, maar dat prijs daarbij niet geheel onbelangrijk is. Juist om die reden volgt Innovaway de technische ontwikkelingen rondom de Service-Desk op de voet.
Bent u net als Innovaway betrokken bij deze ontwikkelingen binnen uw Service-Desk of Contact Center? Dan nodigen wij u van harte uit deel te nemen aan dit b2b event!
Innovaway en NextSales
Om de groei in de Benelux (België, Nederland en Luxemburg) te ondersteunen, heeft Innovaway NextSales gecontracteerd.
In het kader van deze Sales Outsourcing opdracht organiseerden we deze b2b Events (ronde tafel).