b2b Event: Agile IT Service Management
“Agile IT Service Management” verbetert de effectiviteit en efficiëntie van IT door wendbaar denken en handelen. ITIL® 4 is een verdere ontwikkeling van het Best Practices-raamwerk en brengt het meer in overeenstemming met ontwikkelingen als IT4IT, Agile, DevOps en Lean.
ITIL® 4 biedt IT de mogelijkheid om de methoden van een Agile werkwijze consequent toe te passen in IT Service Management. Hierdoor kan IT een hoge toegevoegde waarde leveren, zelfs met toenemende en voortdurend veranderende eisen.
Ronde tafel bijeenkomst
Op woensdag 13 november organiseert USU Benelux een tweetal ronde tafel bijeenkomsten voor experts op het gebied van Service Management!
Onderwerpen die aan de orde komen:
- ITIL® 4 maakt IT Service Management flexibeler
Markus Bause, Managing Director – SERVIEW - Agile Request-Management voor Cloud Services met behulp van het voorbeeld van Microsoft Office365
Matthias Vianden, directeur IT – Aspera - Cloud Infrastructuur Automatisering ter ondersteuning van DevOps-teams
Martin Landis, Business Unit Manager – USU - Klant Use Case: Agile Service Management bij de internationale logistieke dienstverlener Hamburg Süd
Tijd en plaats
De ronde tafel events zullen worden gehouden in Boompjes Rotterdam.
- De ochtend bijeenkomst start om 10:00 uur en wordt om 13:00 afgesloten met een lunch
- De middag bijeenkomst start om 16:00 uur en wordt om 19:00 afgesloten met een diner
USU en NextSales
USU heeft NextSales gevraagd haar vertegenwoordiging in de Benelux te doen (Sales Outsourcing).
De twee b2b Events (ronde tafel bijeenkomsten) zijn gepland als onderdeel van het proces om naamsbekendheid op te bouwen.